Salutare! Am revenit cu un nou articol pe blog, așa cum v-am obișnuit, cu informații oferite fără perdea. Scopul acestor articole este acela de a vă educa gândirea despre marketing, pentru că știm cât de mult contează să avem o piață educată, să știți ce aveți de făcut pentru a atrage clienți, pentru că un business fără clienți nu este un business.
Tocmai de aceea, partea de promovare este una dintre cele mai importante părți. Din păcate, în România, deși suntem în 2022, oamenii nu înțeleg importanța promovării. Tocmai de aceea, astăzi v-am pregătit un articol cel puțin interesant, în care vă spunem care sunt cei 3 pași pe care trebuie să-i urmezi atunci când vrei să obții rezultate în ONLINE!
Nu poți să gândești lucrurile random, să creezi pagini la întâmplare sperând că o să meargă. Dacă faci asta va trebui să îți asumi că rezultatele vor fi și ele tot ca la “Loz în plic”. Rezultatele devin cu adevărat valabile atunci când ai un ecosistem pe care să îl poți întreține, măsura, din care să urmărești date, statistici, analitice. De fapt, durerea cea mai mare a unui business, în partea de marketing este faptul că nu mai transmitem emoții. Noi am încurajat de fiecare dată, pe fiecare membru al echipei noastre, să pună mare preț pe emoții, pentru că așa vor reuși să targeteze mai bine clientul final, cel care este în spatele datelor pe care le analizezi. Pentru a reuși treaba asta, trebuie ca ecosistemul tău să includă orice înseamnă comunicare organică sau plătită. Costurile pentru a seta corect canalele de comunicare nu sunt tocmai uriașe, fiind de doar câteva mii de euro, însă aici ai totul aliniat, pus cap la cap, ai informațiile tale UNICE, pe care le vei putea trimite mai departe agențiilor.
Dacă nu ai rezultate pe termen scurt, nu trebuie să-ți faci griji, pentru că în general nu prea există business care să scaleze pe termen scurt. Totuși, nu există business care să nu obțină nici un fel de rezultate în online, fie că este el mic, mijlociu sau mare, toate obțin rezultate în urma promovării online. Important este de asemenea să discuți detaliile astea, toată partea de consultanță, cu cineva în care să ai încredere. Alege pe cineva neutru, care să-ți poată da sfaturi despre cum trebuie să activezi în mediul online, despre ce ar trebui să pentru a putea obține rezultate încadrându-te în costurile pe care le decizi. Este loc pentru toată lumea, toată lumea va obține rezultate dacă nu ai activitate, pentru că nu vei putea ajunge la viitorii clienți, care vor scoate bani din buzunar pentru produsul sau serviciul tău.
Deși încă sunt multe persoane care folosesc această ustensilă, de boost post, ea nu mai dă rezultate. Complexitatea unui business manager setat corect în Facebook este atât de mare încât aproape că a depășit și ceea ce se întâmpla înainte în Google Ads. Fiecare reclamă pe care o faci tu trebuie să se alinieze perfect pe ceea ce noi numim “customer journey”, adică toți pașii pe care o persoană îi urmează de când îți descoperă business-ul, până ajunge efectiv să devină un client, consumator, care plătește bani pentru produsul tău. Nu trebuie să gândești că “produsul meu, prețul meu”, pentru că nu tu îl plătești, ci trebuie să te orientezi cât de mult se poate către consumatori, către cei care îți vizionează reclamele și deci cei pe care vrei să îi impactezi. Este foarte posibil ca pe pagina ta să ajungă persoane care nu au auzit niciodată de tine, care nu au o intenție formată și pe care trebuie să îi influențezi TRANSPARENT spre a lua o decizie, decizia de a cumpăra de la tine. Cum poți să faci asta? Păi uite spre exemplu prin testimoniale, prin postări care să arate adevărata față a business-ului tău, a ta. Dacă nu faci toate lucrurile astea, îți garantăm că nu ai rezultate! Pe unul singur dacă îl sari, nu vei obține ceea ce ți-ai dorit de la promovarea din mediul online. Dar dacă îi urmezi pe toți cei trei, chiar și sigur, făcând research, aflând date concrete, fără prea mulți bani, poți obține rezultate. Oamenii au înțeles asta the hard way, în 2020, când a început pandemia, când dacă nu existai în online, erai mâncat. Și pe noi ne-au sunat oamenii să ne ceară un site gata în 3 zile, iar noi am refuzat pentru că știam că e imposibil să faci lucrurile să meargă fără un ecosistem activ. Social media nu mai este o joacă de copii așa cum era acum câțiva ani, de asta din ce în ce mai mulți antreprenori se sperie, pentru nu știu să-și gestioneze corect modul de promovare și gestionare a business-ului în mediu online, unde trebuie să ții cont de muuulte aspecte. Tocmai de aceea ai nevoie de cineva care să trăiască în mediul ăsta zi de zi, care le înțelege și le aprofundează și astfel vei reuși să-ți mărești șansele de succes, să rămâi în piață cât mai mult timp, să ai o afacere competitivă, pentru că ăsta trebuie să fie scopul tău. Setează-ți în capul tău ideea de a lăsa în urmă ceva, de a impacta pe termen mediu și chiar lung, nu doar de a face lucrurile acum, să fie făcute, să trecem și peste asta. Sperăm că v-a fost de ajutor acest articol și că veți înțelege importanța pe care o are mediul online în succesul afacerii tale!
În 2022, videoclipurile sunt mai importante pentru consumatori decât oricând. În fiecare zi, redăm emisiunile noastre preferate, urmărim videoclipuri YouTube pentru a află ceva nou sau urmărim evenimente, întrebări și răspunsuri și interviuri prin videoclipuri live. Deși videoclipul nu merge nicăieri, se extinde, se schimbă și evoluează mereu pentru a se potrivi preferințelor consumatorilor și noilor platforme - iar agențîi de marketing trebuie să țînă pasul.Aici, vom evidenția cinci moduri susținute de cercetări în care obiceiurile de consum video se schimbă și modul în care agențîi de marketing pot răspunde strategic.Cum se schimbă consumul video în 20221. Din ce în ce mai mult, consumatorii se bazează pe videoclipuri de marketing de la mărci. În trecut, consumatorii vizitau site-uri web, se uitau la recenzii online, urmăreau reclame și, poate, urmăreau câteva videoclipuri YouTube pentru a află despre un produs. Acum, având în vedere că videoclipurile sunt accesibile pe fiecare rețea socială importantă, ei învață să se bazeze mai mult pe acest tip de conținut în faza lor de cercetare. Consumul video 1Conform cercetării Socialy Blogs, 66% dintre consumatori au vizionat conținut video (de exemplu, demonstrațîi de produse, recenzii, întrebări frecvente, unboxing-uri etc.) pentru a află despre o marcă sau un produs.Tendința este clară: în 2022, consumatorii se așteaptă din ce în ce mai mult să vadă conținut video de la mărci. De ce? Videoclipurile oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea cum funcționează un produs sau serviciu în viața reală, să descopere orice defecte înainte de a cumpăra articolul și să identifice avantajele despre care s-ar putea să nu afle în descrierea bazată pe text.În plus, acest conținut ar putea părea, de asemenea, a fi mai autentic decât o fotografie a unui produs puternic editată, ceea ce poate spori încrederea consumatorului într-o marcă sau o ofertă.2. Escapism este numele jocului.În trecut, generațiile mai în vârstă s-ar fi putut deschide sitcom-ul lor preferat sau au mers la film pentru a scăpa de stresul viețîi de zi cu zi. În timp ce platformele s-au schimbat, nevoia de conținut relaxant sau distractiv nu s-a schimbat.Consumul video 2Conform cercetării Socialy Blogs, consumatorii spun că urmăresc în primul rând videoclipuri pentru a „ajută să mă relaxez și să mă destresez”. În plus, oamenii au citat „Să râzi sau să te distrezi” drept al doilea motiv cel mai frecvent. Chiar dacă creați videoclipuri de marketing informative, ar trebui să vă gândiți să experimentați cu anecdote amuzante sau să adăugați alte calități distractive. Vrei să adaugi elemente distractive la următorul tău videoclip de marketing? Inspirați-vă de mărcile majore care au folosit eficient umorul în marketingul lor. 3. Consumatorii se sprijină în pasiunile lor.Pe lângă faptul că caută evadare, spectatorii YouTube sunt motivați să urmărească conținut care îi învață lucruri noi, mai ales atunci când este legat de pasiunile, interesele, hobby-urile sau cauzele sociale. De fapt, conform cercetării Socialy Blogs, 13% dintre consumatori urmăresc videoclipuri pentru a „explora un interes sau o pasiune”, în timp ce 11% doresc „să învețe ceva nou”.Şansele sunt că produsul dvs. are legătură cu interesele, hobby-urile, pasiunile sau carieră cuiva. Acesta este tipul de persoană pe care veți dori să vizionați și să vă bucurați de videoclipurile dvs.Crearea unei persoane de cumpărător și a unui public țintă în jurul acestui tip de persoană vă va ajută să identificați subiectele video pe care le vor aprecia, de care vor beneficia și să le amintească.4. Calitatea producției devine din ce în ce mai importantă.36% dintre consumatori consideră că valoarea producției este „oarecum importantă”, în timp ce 28% consideră că este „foarte importantă”. Dar nu vă temeți - acest lucru nu înseamnă că trebuie să închiriați un studio cu prețuri mari sau să înrolați celebrități de top.Consumul video 3În schimb, există o mulțime de modalități de a produce un videoclip accesibil, cu o calitate solidă, din orice casă sau spațiu de lucru. Și amintiți-vă, de multe ori succesul unui videoclip se bazează pe valoarea pe care o oferă. Cu alte cuvinte, iluminatul de lux nu îl va reduce. În plus, software-ul video precum Vidyard, Bonjoro și TwentyThree facilitează înregistrarea și trimiterea de mesaje video scurte – cum ar fi prezentări, videoclipuri de bun venit și multe altele – către clienți, fără a avea nevoie de un buget Hollywood.5. Consumatorii preferă videoclipuri mai scurte.Datorită creșterii TikTok – și valului de conținut scurt care a urmat – consumatorii caută videoclipuri rapide și captivante. Mai exact, videoclipurile sub trei minute cad într-un punct favorabil. Lungime optimă a videoclipului de marketing conform cercetării Socialy: Dacă sunteți nou în domeniul videoclipurilor, începerea cu videoclipuri scurte vă poate ajută să vă udați picioarele – și să vă spună ce rezonează cu publicul dvs. De asemenea, trebuie să setați ritmul potrivit pentru conținutul dvs. video. Înainte de a pune un videoclip de marketing online, revizionați-l din punctul de vedere al unui consumator oarecum ocupat. Apoi, întreabă-te: „Acest videoclip atrage rapid spectatorii în acțiune și le păstrează atenția?” Dacă ești îngrijorat că anumite părți ale videoclipului tău par plictisitoare, poate vrei să-l scurtezi. Dar, dacă echipa dvs. crede că este distractiv sau informativ tot timpul, puteți experimenta publicarea videoclipului dvs. de formă mai lungă și puteți învăța din rezultatele acestuia. Navigarea video în 2022Cu fiecare nouă generație, lumea video va continuă să evolueze. Cu toate acestea, în acest moment, peisajul video se schimbă în favoarea marketerilor. Nu numai că consumatorii preferă să învețe despre mărci prin conținut video, dar îl folosesc că instrument necesar în faza de culegere a informațiilor din călătoria cumpărătorului lor. În plus, marea majoritate a consumatorilor de videoclipuri se străduiește acum să învețe ceva nou despre un interes sau un hobby, mai degrabă decât să folosească videoclipuri doar pentru a se distra. Această înseamnă că specialiștii în marketing pot valorifica videoclipurile educaționale în strategia lor și pot oferi consumatorilor conținut care se referă la nișa lor, în timp ce marketingul unui brand sau un produs. Videoclipul nu merge nicăieri, dar se extinde, se schimbă și evoluează mereu pentru a se potrivi noilor nevoi ale consumatorilor și noilor platforme.Pe măsură ce acest conținut continuă să evolueze cu fiecare nouă generație, specialiștii în marketing ar trebui să continue să cerceteze interesele, hobby-urile și comportamentele consumatorilor de videoclipuri.
citește mai multSingura constantă în lumea marketingului este că lucrurile se schimbă mereu.Și, dacă ești un agent de marketing, un lider de afaceri sau un antreprenor care urmărește să planifice o strategie eficientă pentru 2022, care să te plaseze cu mult înaintea concurenților tăi, probabil că vrei să știi următoarele aspecte:Rezultatele cheie ale sondajului industriei de marketing din 2022 :1. Marketingul de influență este tendința de marketing de top.2. Rețelele sociale sunt canalul numărul unu pe care specialiștii de marketing îl folosesc.3. Instagram este cea mai folosită platformă de socializare, chiar înaintea YouTube și Facebook.4. Principalele tendințe pe care marketerii intenționează să le folosească pentru prima dată în 2022 sunt videoclipurile de scurtă durată, responsabilitatea socială și marketingul inbound.5. Specialiștii în marketing ar putea vedea creșteri ale bugetului în 2022.Ce tendințe folosesc deja marketerii astăzi?Marketingul cu influențe, designul site-ului pentru dispozitive mobile, videoclipurile de scurtă durată, evenimentele virtuale și marketingul experiențial sunt tendințele de top pe care marketerii le folosesc în prezent. Aceste tendințe vor avea o creștere continuă în 2022, deoarece majoritatea agenților de marketing își vor crește investițiile în ele sau vor continua să investească aceeași sumă.Să aruncăm o privire asupra fiecărei tendințe și a modului în care specialiștii în marketing se gândesc la ele în următorul an.1. Influencer MarketingÎn timp ce marketingul de influență a fost cândva mai puțin accesibil mărcilor mici care nu puteau bugeta o celebritate cu preț ridicat sau un utilizator de rețele sociale de top, creșterea rețelelor sociale a condus la o abundență de influenți cu urmăriri nano până la macro.Acum, pe măsură ce tot mai multe companii investesc în marketingul de influență, încep să vadă beneficii solide. În sondajul nostru, marketingul cu influențe a fost cea mai populară și mai eficientă tendință cu cea mai mare rentabilitate a investiției.Lucrând cu un influencer care a câștigat încredere, expertiză sau notabilitate într-o anumită industrie, mărcile pot câștiga notorietate, trafic și, eventual, conversii de la publicul acelui influencer.2. Video cu formă scurtăPe măsură ce viralitatea TikTok a crescut în 2020 și 2021, alte platforme de social media precum Instagram și YouTube s-au grăbit să intre în jocul video de scurtă durată. Și, pe măsură ce mai multe platforme continuă să acorde prioritate conținutului rapid și cu ritm rapid, la fel au făcut și agenții de marketing. Rezultatele sondajului nostru de strategie de marketing arată că videoclipurile scurte sunt populare, eficiente și în continuare în creștere, în special în rândul agenților de marketing din rețelele sociale. De fapt, 30% dintre agenții de marketing în rețelele sociale intenționează să investească mai mult în videoclipuri de format scurt decât în orice altă strategie de marketing pe rețelele sociale în 2022. Între timp, 33% intenționează să folosească videoclipurile de format scurt pentru prima dată în 2022. 3. Evenimente virtualeEvenimentele virtuale sunt populare, eficiente și vor continua să fie o tendință de top pe care marketerii îl vor folosi în 2022. Cu toate acestea, 17% dintre agenții de marketing care folosesc evenimente virtuale își vor reduce investiția în 2022, a doua cea mai mare scădere dintre toate tendințele în care au investit agenții de marketing în 2021. În plus, în timp ce 31% dintre agenții de marketing folosesc în prezent evenimente virtuale, doar 9% dintre specialiști intenționează să le folosiți pentru prima dată în 2022. Dacă aveți planificate evenimente virtuale, nu lăsați această cercetare să vă panicheze. Evenimentele virtuale sunt încă al treilea cel mai important trend în care vor investi marketerii pe parcursul anului viitor. În plus, scăderile observate mai sus ar putea semnala o tranziție naturală de la evenimente virtuale la evenimente hibride sau fizice, pe măsură ce mai multe locuri publice se redeschid complet în anul următor. În calitate de agent de marketing de evenimente, va fi important să cântăriți toate opțiunile și mandatele locale pentru a determina ce tip de eveniment va fi cel mai eficient și mai confortabil pentru publicul dvs. în anul următor. Ce canale de marketing folosesc companiile?Cele mai importante canale pe care le folosesc în prezent marketerii sunt rețelele sociale, site-ul web/blog-ul și marketingul prin e-mail.Social MediaSocial media este cel mai popular și mai eficient canal de marketing, cu cel mai mare ROI.Utilizarea rețelelor sociale va continua să crească, 39% dintre cei care nu folosesc rețelele de socializare plănuiesc să o folosească pentru prima dată în 2022.În plus, 26% dintre agenții de marketing plănuiesc să investească mai mult în rețelele sociale decât orice alt canal în 2022În 2022, 51% dintre agenții de marketing care folosesc rețelele sociale intenționează să-și crească investițiile în marketingul pe rețelele sociale, iar 37% vor continua să investească aceeași sumă.Cele mai bune platforme de social media🥵 1. InstagramInstagram este cea mai populară platformă socială, chiar înaintea YouTube și Facebook.Cu toate acestea, Facebook are cel mai mare ROI dintre orice platformă și 25% dintre agenții de marketing în rețelele sociale spun că vor investi mai mult în ea decât orice altă platformă în 2022.2. YouTubeYouTube este pe locul 2 în ceea ce privește utilizarea, dar rentabilitatea investiției este în urmă față de Facebook, Instagram, LinkedIn și TikTok. Totuși, așteptați-vă să vedeți platforma în continuare să vadă o creștere de marketing, pe măsură ce mărcile continuă să o folosească pentru publicul său imens și oportunitățile de brand în creștere.3. TikTokÎn timp ce TikTok este platforma nr. 6 în ceea ce privește utilizarea de către agenții de marketing în rețelele sociale, 62% dintre cei care o folosesc intenționează să-și crească investiția în 2022, cea mai mare dintre toate platformele sociale.V-au ajutat aceste statistici să vă construiți sau să vă îmbunătățiți strategia de marketing în 2022? Asigurați-vă că urmăriți în continuare conținutul bazat pe informatii al blogului Socialy pentru a vă aprofunda în tendințele actuale și emergente ale industriei.Apoi, consultați acest blog în care va zic cum sa aveți rezultate online în 3 pașii 🥶🔗 .
citește mai multCum cresti vizibilitatea si autoritatea brandului? Din momentul in care intelege importanta vizibilitatii de brand si rolul ei in planurile de dominare a industriei in care activeaza, fiecare antreprenor isi doreste sa afle raspunsul la aceasta intrebare.Daca si tu te numeri printre acestia, trebuie sa stii ca este nevoie de multa munca pentru a-ti atinge obiectivele pe care ti le-ai propus.Unul dintre lucrurile esentiale pe care trebuie sa le faci este sa iti creezi strategia de marketing potrivita si, bineinteles, sa lucrezi la construirea vizibilitatii brandului.Ce este autoritatea brandului si de ce ai nevoie de ea ? Autoritatea brandului reprezinta rangul pe care il are o companie sau o afacere, luand in considerare increderea pe care clientii o arata fata de aceasta.Traind intr-o lume in care numarul de stiri false este coplesitor de mare, este foarte greu pentru o companie sa castige increderea si loialitatea clientilor, mai ales atunci cand se afla la inceput de drum.Astfel, un nivel ridicat de autoritate a brandului va permite publicului tau sa stie ca produsele si serviciile pe care le oferi sunt de incredere si, de asemenea, te va plasa in ochii publicului drept un lider in industrie.O buna strategie pentru cresterea unui brand este ceea ce face diferenta intre marcile care au o autoritate de brand puternica si cele care au o autoritate de brand slaba.Cum se construieste vizibilitatea brandului?Daca si tu vrei sa stii cum sa creezi vizibilitatea brandului tau dar si cum se construieste un brand memorabil, agentia Socialy iti propune servicii de promovare Social Media, servicii de Content Marketing cu rezultate dovedite, dar si servicii de promovare PPC, personalizate in functie de nevoile companiei tale.Daca insa doresti sa lucrezi pe cont propriu la vizibilitatea brandului tau, fara a apela la un consultant branding, am pregatit pentru tine o lista de sfaturi si idei pe care le poti implementa:• Asociaza-te cu alte companii care au un brand awareness crescut.Daca si tie iti sunt cunoscute proverbe romanesti precum Cine se aseamana se-aduna sau Spune-mi cine iti sunt prietenii ca sa-ti spun cine esti, afla ca acestea sunt valabile si in marketing.De ce este atat de importanta alinierea cu alte branduri cu autoritate crescuta? Pentru ca este foarte probabil ca o parte din increderea pe care clientii o au intr-o anumita companie sa fie transferata in compania ta.In plus, printr-o astfel de colaborare, vei avea acces la un public mai larg care sa afle despre afacerea ta.• Publica continut de calitate, educational si informatii utile.Cu cat materialele pe care le distribui sunt mai bogate in informatii, cu atat ai mai multe sanse sa cresti autoritatea marcii si sa obtii increderea publicului tau tinta.Folosind cuvinte cheie strategice, integrate, desigur, intr-o strategie de optimizare SEO bine pusa la punct, vei avea chiar un avantaj atunci cand vine vorba despre clasamentele Google. In plus, publicand continut de calitate si informatii utile, vei dovedi publicului tau tinta ca stii ceea ce faci si ca esti un expert in domeniu.Oamenii se bazeaza deseori pe informatiile pe care marcile in care au incredere le furnizeaza. De aceea, daca atunci cand publici continut de calitate reusesti sa raspunzi la intrebarile potentiale pe care publicul tau tinta le are in legatura cu industria in care activezi, vei avea mai multe sanse sa iti cresti autoritatea si vizibilitatea brandului.Un alt beneficiu al acestei strategii este acela ca, daca postezi informatii utile si continut de calitate, oamenii vor distribui aceste materiale si vei ajunge la un public tinta mai larg.• Publica rapoarte, cercetari si studii relevantePentru a-ti creste autoritatea si vizibilitatea in domeniu, o modalitate excelenta de a face acest lucru este prin interesul continu pe care il arati fata de noutatile din domeniul respectiv, informatiile relevante pe care le prezinti publicului tau, dar si cercetarile proprii pe care le faci.Pe langa valoarea pe care o oferi publicului tau tinta, vei obtine si un alt beneficiu: backlinku-uri de inalta calitate, fapt care ii va transmite crawlerilor Google faptul ca reprezinti o autoritate in domeniu.• Creeaza infograficeInfograficele reprezinta o alta modalitate perfecta de a creste gradul de cunoastere al marcii tale, intrucat reusesc sa imbine autoritatea brandului tau cu o experienta atragatoare din punct de vedere vizual.Infograficele pot avea diferite scopuri, cum ar fi informarea sau educarea publicului tinta in ceea ce priveste diferitele aspecte asupra companiei sau industriei in care activezi.Pentru a crea infografice de succes, combina atat un text bun, cat si imagini puternice, atragatoare. Nu folosi un text prea lung si transmite doar informatiile necesare.Astfel, cititorii vor ramane implicati pe tot parcursul textului si se vor informa cu succes.• Evidentiaza recenziile si parerile bune primite din partea clientilor deja existenti.Exista mai multe moduri de a atrage atentia asupra autoritatii pe care un brand o are in domeniu. Printre acestea se numara testimonialele, recenziile primite din partea clientilor deja existenti.Ce trebuie tu sa faci este sa evidentiezi aceste materiale. Astfel, vei arata oamenilor ca esti bun in ceea ce faci, utilizand, in acelasi timp, validarea tertilor.Prin aceasta strategie nu obtii autoritatea doar pretinzand de la public sa te creada pe cuvant atunci cand sustii ca stii ceea ce faci, ci ai si dovezi si validare care pot confirma acest lucru.• Creste-ti prezenta in social mediaEste de la sine inteles faptul ca pentru a avea vizibilitate si autoritate pentru brandul tau trebuie sa ai o prezenta solida pe retelele de socializare.Primul pas este sa te asiguri ca esti prezent pe retelele de socializare unde este activ si publicul tau tinta.Spre exemplu, este greu sa gasesti audienta potrivita pentru produsele si serviciile pe care tu le oferi atat pe LinkedIn, cat si pe Instagram, din pricina profilului diferit de audienta prezenta pe cele doua retele sociale.Asadar, trebuie ca mai intai sa iti cunosti foarte bine audienta, sa intelegi care sunt platformele sociale pe care publicul tau tinta isi petrece cea mai mare parte din timp si sa te concentrezi cu precadere pe aceste platforme.Daca ai nevoie de ajutor, poti fie sa apelezi la serviciile oferite de o agentie de marketing digital, fie sa iti creezi singur aceasta prezenta puternica in mediul digital.Pentru a-ti creste vizibilitatea brandului, mai ales daca te afli la inceput de drum, este recomandat sa desfasori inca de la inceput cat mai multe activari de brand, astfel incat brandul tau sa devina cat mai vizibil unui public cat mai larg.O alta metoda de a castiga vizibilitate a brandului in social media il reprezinta postarea frecventa de continut educativ si informational pentru clientii tai, utilizarea de hashtag-uri, dar si prin prezenta activa in grupurile din care face parte publicul tau tinta.• Ofera clientilor tai o experienta de utilizare grozavaExperienta pe care un client o are atunci cand ia contact cu compania ta poate fie sa intareasca increderea pe care acesta o are in brandul tau, dar in acelasi timp poate si distruge increderea.Astfel, daca nu oferi clientilor tai o experienta de utilizare grozava, risti sa obtii un efect advers: se vor raspandi informatii despre brandul tau, dar nu asa cum iti doresti, ci scazand increderea oamenilor si, implicit, autoritatea brandului tau in fata lor.• Posteaza advertoriale pe alte bloguri de nisaO modalitate excelenta de a creste autoritatea si vizibilitatea brandului tau este reprezentata de postarile pe care tu le faci pe alte bloguri al caror public tinta este asemanator cu al tau.Aplicand aceasta strategie, poti sa te bucuri de traficul site-ului respectiv pentru a obtine mai multa atentie asupra brandului tau, oferind totodata continut util si relevant.De asemenea, plasarea unor backlink-uri in corpul articolului iti va aduce beneficii consistente in strategia de SEO, stimuland, astfel, evolutia site-ului tau pe pozitii superioare in motorul de cautare.• Obtine mai multa vizibilitate cu SEOSEO devine un serviciu din ce in ce mai important, avand in vedere faptul ca Google isi imbunatateste frecvent functionalitatea de cautare si experienta utilizatorilor din toata lumea. SEO reprezinta ceva mai mult decat cuvinte cheie.SEO este si despre calitatea continutului de pe site sau usurinta de navigare, este de fapt despre toti factorii care influenteaza clasarea in cautarea unui site web.Cu cat SEO-ul este mai bun pentru website-ul tau, cu atat mai sus vei fi clasat in rezultatele organice din Google si, astfel, vei obtine mai multa vizibilitate si autoritate in randul persoanelor care cauta online.Daca nu stii prea multe despre SEO, poti angaja oricand o agentie profesionista care sa faca acest lucru pentru tine.ConcluziiSa iti cresti vizibilitatea si autoritatea brandului poate parea o provocare, insa este un lucru esential pe care trebuie sa il faci pentru afacerea ta.Cu toate acestea, exista mai multe strategii si tactici pe care le poti urma astfel incat sa reusesti sa construiesti vizibilitate si autoritate: investeste in marketingul de continut, creeaza continut informational si educativ pentru publicul tau tinta, asociaza-te cu alte branduri din domeniu care au autoritate si nu te sfii sa oferi dovezi ale multumiri clientilor actuali fata de produsele si serviciile tale.In plus, nu uita ca poti apela oricand la serviciile unei agentii de marketing digital pentru a fi sigur ca iti vei atinge obiectivele.
citește mai multSalutare! Am revenit cu un nou articol pe blog, așa cum v-am obișnuit, cu informații oferite fără perdea. Scopul acestor articole este acela de a vă educa gândirea despre marketing, pentru că știm cât de mult contează să avem o piață educată, să știți ce aveți de făcut pentru a atrage clienți, pentru că un business fără clienți nu este un business. Tocmai de aceea, partea de promovare este una dintre cele mai importante părți. Din păcate, în România, deși suntem în 2022, oamenii nu înțeleg importanța promovării. Tocmai de aceea, astăzi v-am pregătit un articol cel puțin interesant, în care vă spunem care sunt cei 3 pași pe care trebuie să-i urmezi atunci când vrei să obții rezultate în ONLINE! Primul pas: Trebuie să ai un ecosistem! Nu poți să gândești lucrurile random, să creezi pagini la întâmplare sperând că o să meargă. Dacă faci asta va trebui să îți asumi că rezultatele vor fi și ele tot ca la “Loz în plic”. Rezultatele devin cu adevărat valabile atunci când ai un ecosistem pe care să îl poți întreține, măsura, din care să urmărești date, statistici, analitice. De fapt, durerea cea mai mare a unui business, în partea de marketing este faptul că nu mai transmitem emoții. Noi am încurajat de fiecare dată, pe fiecare membru al echipei noastre, să pună mare preț pe emoții, pentru că așa vor reuși să targeteze mai bine clientul final, cel care este în spatele datelor pe care le analizezi. Pentru a reuși treaba asta, trebuie ca ecosistemul tău să includă orice înseamnă comunicare organică sau plătită. Costurile pentru a seta corect canalele de comunicare nu sunt tocmai uriașe, fiind de doar câteva mii de euro, însă aici ai totul aliniat, pus cap la cap, ai informațiile tale UNICE, pe care le vei putea trimite mai departe agențiilor. Pasul al doilea: Trebuie să ai activitate continuă!Dacă nu ai rezultate pe termen scurt, nu trebuie să-ți faci griji, pentru că în general nu prea există business care să scaleze pe termen scurt. Totuși, nu există business care să nu obțină nici un fel de rezultate în online, fie că este el mic, mijlociu sau mare, toate obțin rezultate în urma promovării online. Important este de asemenea să discuți detaliile astea, toată partea de consultanță, cu cineva în care să ai încredere. Alege pe cineva neutru, care să-ți poată da sfaturi despre cum trebuie să activezi în mediul online, despre ce ar trebui să pentru a putea obține rezultate încadrându-te în costurile pe care le decizi. Este loc pentru toată lumea, toată lumea va obține rezultate dacă nu ai activitate, pentru că nu vei putea ajunge la viitorii clienți, care vor scoate bani din buzunar pentru produsul sau serviciul tău.Pasul al treilea: Strategia de boost post nu mai funcționează! Schimb-o!Deși încă sunt multe persoane care folosesc această ustensilă, de boost post, ea nu mai dă rezultate. Complexitatea unui business manager setat corect în Facebook este atât de mare încât aproape că a depășit și ceea ce se întâmpla înainte în Google Ads. Fiecare reclamă pe care o faci tu trebuie să se alinieze perfect pe ceea ce noi numim “customer journey”, adică toți pașii pe care o persoană îi urmează de când îți descoperă business-ul, până ajunge efectiv să devină un client, consumator, care plătește bani pentru produsul tău. Nu trebuie să gândești că “produsul meu, prețul meu”, pentru că nu tu îl plătești, ci trebuie să te orientezi cât de mult se poate către consumatori, către cei care îți vizionează reclamele și deci cei pe care vrei să îi impactezi. Este foarte posibil ca pe pagina ta să ajungă persoane care nu au auzit niciodată de tine, care nu au o intenție formată și pe care trebuie să îi influențezi TRANSPARENT spre a lua o decizie, decizia de a cumpăra de la tine. Cum poți să faci asta? Păi uite spre exemplu prin testimoniale, prin postări care să arate adevărata față a business-ului tău, a ta. Dacă nu faci toate lucrurile astea, îți garantăm că nu ai rezultate! Pe unul singur dacă îl sari, nu vei obține ceea ce ți-ai dorit de la promovarea din mediul online. Dar dacă îi urmezi pe toți cei trei, chiar și sigur, făcând research, aflând date concrete, fără prea mulți bani, poți obține rezultate. Oamenii au înțeles asta the hard way, în 2020, când a început pandemia, când dacă nu existai în online, erai mâncat. Și pe noi ne-au sunat oamenii să ne ceară un site gata în 3 zile, iar noi am refuzat pentru că știam că e imposibil să faci lucrurile să meargă fără un ecosistem activ. Social media nu mai este o joacă de copii așa cum era acum câțiva ani, de asta din ce în ce mai mulți antreprenori se sperie, pentru nu știu să-și gestioneze corect modul de promovare și gestionare a business-ului în mediu online, unde trebuie să ții cont de muuulte aspecte. Tocmai de aceea ai nevoie de cineva care să trăiască în mediul ăsta zi de zi, care le înțelege și le aprofundează și astfel vei reuși să-ți mărești șansele de succes, să rămâi în piață cât mai mult timp, să ai o afacere competitivă, pentru că ăsta trebuie să fie scopul tău. Setează-ți în capul tău ideea de a lăsa în urmă ceva, de a impacta pe termen mediu și chiar lung, nu doar de a face lucrurile acum, să fie făcute, să trecem și peste asta. Sperăm că v-a fost de ajutor acest articol și că veți înțelege importanța pe care o are mediul online în succesul afacerii tale!
citește mai mult